wtorek, 17 października 2023

Kartka na chrzest dziewczynki / Girl's baptism card

 Hej!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę na chrzest dziewczynki. Kiedy tylko zostałam poproszona o wykonanie tej kartki, od razu wiedziałam, że użyję tutaj wykrojnika gołębia. Wykorzystałam też okrągłą serwetkę, gałązki  z zawijaskami, gałązki z kuleczkami i stokrotki

Karteczka powstała z arkuszy z kolekcji Romantic Memories Basic oraz Cosy Cottage. Jak możecie zauważyć, przygotowałam do niej też pudełeczko. Udekorowałam je serwetką i różowymi dziewczęcymi bucikami z arkusza Baptism Memories


Hi!

Today I'd like to show you a baptism card for a girl. As soon as I was asked to make this card, I immediately knew that I would use a dove cutting die here. I also used a round doily, twigs with curls, twigs with berries and daisies cutting dies. 

The card is made of sheets from the Romantic Memories Basic and Cosy Cottage collections. As you can see, I also prepared a box for the card. I decorated the box with the doily and pink girl's shoes from the Baptism Memories sheet.




Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 

 

 






Pozdrawiam! / Greetings!

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz