czwartek, 5 października 2023

Kartka dla wychowawcy / Card for the teacher

 Witajcie

Dzień Edukacji Narodowej tuż, tuż a zatem i u mnie czas na kartkę z tej okazji. Sięgnęłam po moją ulubioną starszą kolekcję Summer Time & Gold i powstała pamiątka dla wychowawczyni. Oprócz owalnej ramki wykorzystałam wykrojnik paprotki (mój ulubiony, jest w prawie każdej mojej pracy😏) oraz najnowsze wykrojniki gałązki z kuleczkami i świąteczne gałązki ostrokrzewu. Powstała dość bogata kompozycja z kwiatami z materiału z wykrojników kwiaty #8 oraz kwiaty #11. Mam nadzieję, że kartka ucieszy obdarowana osobę.

Hello

National Education Day is just around the corner so it's my time to prepare a card on this occasion. I reached for my favourite, older Summer Time & Gold collection and created a card for the teacher. Apart from oval frame, I used a fern die (my favaurite, I use it almost every time I make a card) and the newest twigs with berries and holy twigs. A quite rich composition was created with cotton flowers cut from dies flowers #8 and flowers #11. I hope that card will make the recipient happy. 






Użyłam / I used:







Pozdrawiam / Greetings



 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz