środa, 13 września 2023

Kartka z jelonkiem pełna blasku
Full of glow card with deer

Cześć!
Dziś mam dla Was zdjęcia kartki z uroczym jelonkiem. Nie pożałowałam brokatu i kryształowej posypki, bo dla mnie Boże Narodzenie kojarzy się właśnie z blaskiem! Lekko przybrudziłam brzegi papieru brązowym tuszem, tak by nadać pracy klimatu vinatege, który bardzo lubię.  No i postawiłam na klasyczną czerwono-zieloną kolorystyką, którą znajdziecie w kolekcji Christmas Tales. Kartka ma formę kieszonki z wysuwaną matą, na której możemy zapisać życzenia. 

Hello!
Today I have for you photos of a card with a cute deer. I did not skimp on glitter and crystal sprinkles, because for me Christmas is associated with glow! I slightly stained the edges of the paper with brown ink to give  to my card a vintage style, which I really like. And I chose the classic red and green colors, which can be found in the Christmas Tales collection. The card has the form of a pocket with a retractable mat on which we can write down our wishes.








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

           

     

Wykonujecie już świąteczne prace, czy to dla Was zdecydowanie za wcześnie? 
Pozdrawiam, Małgosia

Are you already doing Christmas cards, or is it definitely too early for you?
Hugs, Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz