czwartek, 7 września 2023

Grudniowy album - December album

 Witajcie

Dziś mam dla Was album z najnowszej kolekcji Christmas Tales. Do jego dekoracji wykorzystałam wszystkie karty łącznie z ostatnią, na której jest 25 kafelków na każdy dzień grudnia. Na każdej stronie jest miejsce na 1 zdjęcie o wymiarach 10 na 10 cm. Do ozdobienia okładki wykorzystałam elementy do wycinania oraz papierowe poinsecje z wykrojnika. Mam nadzieję, że album będzie cudowną pamiątką grudnia oraz świąt Bożego Narodzenia.

Hello

Today I have for you album from the newest collecion Christmas Tales. I used all cards from the collection including the last one with 25 tiles for each day of December. On each page there is a place to put photo 10*10 cm. To decorate the cover I used cutting elements and paper poinsettias from a die. I hope this album will be wonderfull souvenir of December and Christmas memories. 








Użyłam / I used:






Pozdrawiam / Greetings:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz