środa, 9 sierpnia 2023

Mały tag z kwiatami
A small tag with flowers

Cześć!
Lubicie małe formy? Ja bardzo, bo to świetna okazja do wykorzystania pozostałości po większych pracach. Na dzisiejszą inspirację przygotowałam niewielkich rozmiarów taga. Pobawiłam się trochę warstwami i udało mi się "upchnąć" w niego sporo elementów. Nie mogło zabraknąć ręcznie robionych kwiatów i mojej ostatnio ukochanej okrągłej serwetki. Mam nadzieję, że mój pomysł się Wam spodoba.

Hello!
Do you like small forms? I really do, because it's a great opportunity to use leftovers from larger works. For today's inspiration, I prepared a small tag. I played with the layers a bit and managed to "squeeze" a lot of elements into it. I couldn't miss handmade flowers and my recently beloved round napkin. I hope you like my idea.







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

          

           

     

A jak wy wykorzystujcie swoje skrawki papierów?
Pozdrawiam, Małgosia

How do you use your scraps?
Hugs,
Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz