sobota, 19 sierpnia 2023

Kartka bodziak / Baby body card


Cześć! Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę dla dziewczynki w nietypowym kształcie.
Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji „Cosy Cottage” i „Bee Happy”,  
a także „pasek Summer Time 02” z ilustracjami do wycinania.
Do kartki przygotowałam białe róże z papieru, które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty #13".
Użyłam również wykrojników: serwetka okrągła, gałązki #12, gałązki z kwiatami #1, listki róży.


 
HI! For today's inspiration, I have prepared a baby girl card in a unusual shape.
To make it, I used papers from the „Cosy Cottage”, „Bee Happy”
and also „Summer Time strip 02”  with illustrations for cutting.
For this card I made white paper roses, which I cuted with "flowers #13" die cut.
I also used a dies: round doily, twigs #12, twigs with flowers # 1, rose leaves. 



  

Produkty Craft Passion / Craft Passion products:



      

 


  Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz