środa, 7 czerwca 2023

Radosna kartka na urodziny
A happy card for birthday

Cześć!
Czy dla Was też kolor żółty jest kolorem radości? Dlatego też świetnie nadaje się na przykład na kartki urodzinowe. Wykorzystałam kolekcję Bee Happy do wykonania tej kartki, którą ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami z tkaniny, łącząc najnowszy wykrojnik stokrotek ze starszym wzorem "kwiaty #13". Użyłam też wykrojników okrągłej serwetki, napisu "Sto lat" i paprotek. Gdzieniegdzie wsunęłam elementy wycięte z arkuszy z dodatkami i kawałki koronki. Całość lekko rozbieliłam, pochlapałam oraz dodałam trochę kuleczek i brokatu. Tę kartkę szatlugowo-schodkową można ustawić tak, aby napis był widoczny lub ukryty, co moim zdaniem sprawia, że jest ciekawsza niż tradycyjna forma.

Hello!
Is yellow the color of joy for you too? That's why it's great for birthday cards, for example. I used the Bee Happy collection to make this card, which I decorated with handmade fabric flowers, combining the latest daisy die with the older "flowers #13" design. I also used dies for a round napkin, the inscription "Happy Birthday" and ferns. Here and there, I inserted elements cut out of sheets with accessories and pieces of lace. I lightly whitened the whole thing, splashed it and added some balls and glitter.This easel-step card can be arranged so that the inscription is visible or hidden, which in my opinion makes it more interesting than the traditional form.











Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

          

          

                

Mam nadzieję, że moja kartka zainspiruje Was
do sięgnięcia po tę kolekcję papierów i wykrojniki.
Pozdrawiam,
 Małgosia

I hope that my card will inspire you
to reach for this collection of papers and dies.
Hugs,
Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz