środa, 10 maja 2023

Komunijna kartka z różami z tkaniny
Communion card with fabric roses

Cześć!
Sezon komunijny powoli się kończy. Czy Wy też robicie już ostatnie prace w tym roku na tę okazję? Przygotowałam kartkę w bieli, błękicie i srebrze na kraftowej bazie. Ozdobiłam ją ręcznie robionymi kwiatami z tkaniny i foamiranu, gałązkami i listkami wyciętymi za pomocą wykrojników oraz kielichem z hostią. Postawiłam na delikatną biel z najnowszej kolekcji Bee Happy oraz dodatek niebieskości ze starszej kolekcji, czyli Glamour Dreams. Moja kartka jest przeznaczona dla dziewczynki, dlatego też pozwoliłam sobie wykończyć ją odrobiną brokatu i błyszczących cekinów. Zapraszam do oglądania.

Hello!
The communion season is slowly coming to an end. Are you also doing the last cards for this year for this occasion? I prepared a card in white, blue and silver on a kraft base. I decorated it with handmade fabric and foamiran flowers, twigs and leaves cut with dies and a chalice with a host. I used a delicate white from the latest Bee Happy collection and the addition of blue from the older collection Glamor Dreams. My card is for a girl, so I allowed myself to finish it with a bit of glitter and sparkling sequins. Enjoy!







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

          

          

          


Pozdrawiam, Małgosia / Hugs, Małgosia

1 komentarz:

  1. Gosia- mój niedościgniony wzór... Przepiękna jest ta kartka 😍 10 lat bym tworzyła, a nie zrobiłabym takiej cudnej😅

    OdpowiedzUsuń