wtorek, 30 maja 2023

Kartka z dinusiem / A card with a dino

Cześć!

Widzieliście już nowe wykrojniki Craft Passion? Mi bardzo przypadły do gustu! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dziecięcą kartkę stworzoną z użyciem kolekcji Bee Happy. Byłaby idealna dla małego wielbiciela dinozaurów :) . Na środku umieściłam dinusia na okrągłej ramce oraz napis "Sto lat". Kartkę ozdobiłam stokrotkami i paprotkami

Kawałek papieru, z którego wycięłam paprotki, wykorzystałam jako szablon do potuszowania tła. Jak podoba Wam się ten pomysł?


 Hello!

Have you already seen new Craft Passion cutting dies? I really love them! Today I would like to show you a card for a child created using the Bee Happy collection. It will be perfect for a little dinosaur lover :) . In the center I placed a baby dinosaur on a round frame and birthday inscription "Sto lat". I decorated card with daisies and ferns

I used the piece of paper from which I cut out the ferns, as a stencil to ink up the background. What do you think about this idea?








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:










Pozdrawiam! / Greetings!

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz