czwartek, 4 maja 2023

Kartka motywacyjne "Beelieve in Yourself" / Motivation card "Beelieve in Yourself"

 Witajcie

Dziś mam dla Was kartkę motywacyjną z najnowszej kolekcji Bee Happy. Pokochałam tą kolekcję od pierwszego wejrzenia :-) Tym razem pokusiłam się o zrobienie bardzo warstwowej kartki, ale takiej, która zmieści się do koperty. I tym razem nie wykorzystałam do niej żadnego wykrojnika - tylko papiery: arkusz Bee Happy 03 oraz Bee Happy 04 oraz grafiki z arkuszy do wycinania Bee Happy PIC1 i Bee Happy PIC2. A zatem nawet jeśli nie macie maszynki do wycinania to papiery Craft Passion wystarczą do stworzenia kartki z bardzo bogatą kompozycją :-) 

Hello

Today, I've prepared motivational card from the newest Bee Happy collection. I fell in love with this collection from the first sight :-) This time I was tempted to make a very layered card which fit into an envelope. And I didn't use any cut die - only papers: Bee Happy  sheet 03 and 04 and grafics from Bee Happy PIC1 and Bee Happy PIC2 cutting sheets. So even if you don't have cutting machine Craft Passion papers are enough to create card with very rich composition.






Wykorzystałam/I used:




Pozdrawiam / Greetings:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz