czwartek, 20 kwietnia 2023

Pudełko w kształcie plastra miodu
Honeycomb shaped box

Cześć!
Pudełko w kształcie sześciokąta od razu skojarzyło mi się z najnowszą kolekcją Bee Happy, dlatego też wykorzystałam ją by je ozdobić. Bazę najpierw przeszlifowałam papierem ściernym i pokryłam czarnym gesso, a następnie okleiłam papierem dodałam elementy wycięte z arkuszy z wycinankami i kwiaty z tkaniny. Na koniec lekko pochlapałam na biało oraz zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem boki i środek pudełka.

Hello!
The hexagon-shaped box immediately reminded me of the latest Bee Happy collection, which is why I used it to decorate it. First, I sanded the base with sandpaper and covered it with black gesso, then covered it with paper, added elements cut out from cut-out sheets and fabric flowers. At the end I lightly splashed white and secured the sides and the middle of the box with clear wax.







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

          

      

Pozdrawiam, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz