piątek, 17 lutego 2023

Imieninowy exploding box / Name day exploding box

Cześć!
Obchodzicie imieniny czy urodziny? A może jedno i drugie?
Mam wrażenie, że coraz rzadziej pamięta się o imieninach.
Ja jednak właśnie z tej okazji przygotowałam eksplodujące pudełko
w moich ulubionych fioletach. Wykorzystałam papiery z kolekcji Romantic Memories
wraz z serią basic. Komplety ramek oraz najnowsza kieszonka idealnie do siebie pasują,
dlatego ich użyłam. A na środku znalazły się ukwiecone ogrodowe taczki.

Hi!
Do you celebrate name days or birthdays? Or maybe both?
I have the impression that people remember their name days less and less.
However, for this occasion I prepared an exploding box
in my favorite violets. I used papers from the Romantic Memories collection
along with the basic series. Frame sets and the latest pocket fit perfectly together,
that's why I used them. And in the middle were flowered garden wheelbarrows.






Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

  

  

  

  

  

Serdecznie pozdrawiam / Warm greetings
Ania

1 komentarz:

  1. WOW! To jest po prostu przepiękne!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu. :)

    OdpowiedzUsuń