czwartek, 19 stycznia 2023

LO dla babci

 Witajcie

Do dnia babci zostały już tylko dwa dni, więc i ja śpieszę do Was z pomysłem na prezent. Tym razem przygotowałam LO na płóciennej bazie w kształcie serca z miejscem na dwa zdjęcia, które wycięłam z wykrojnika ramki kwadratowe. Wykorzystałam kolekcję Summer Time & Gold. Doskonale wpasowały się do niej dodatki z nowych wykrojników: motylki, biedronki i pszczółki. I oczywiście słoneczniki - cudowne letnie kwiaty wraz z tymi wyciętymi ze starszych wykrojników doskonale uzupełniły kompozycję.

Hello

There are only two days left until Grandma's Day, so I'm in hurry to come to you and show idea for a gift. This time I prepared LO on a heart-shaped canvas base with space for two photos - cut out with square frames die. I used the Summer Time & Gold collection. It was perfectly matched with additions from new cut dies: butterflies, ladybugs and bees. And of course - sunflowers - wunderful summer flowers along with some other flowers cut with older dies perfectly completed the composition. 






Użyłam / I used:







Pozdrawiam / Greetings:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz