wtorek, 22 listopada 2022

Świąteczna kartka z kościółkiem / A Christmas card with a church

 Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was kolejną świąteczną inspirację. Ostatnio tworzę głównie prace świąteczne w stylu vintage - naprawdę lubię te kolory! Tym razem przygotowałam kartkę z kościółkiem pośród ośnieżonych drzew. Użyłam kolekcji Cosy Cottage&Gold, dużej owalnej ramki, choinki i świątecznych gałązek. Kartkę udekorowałam poinsecjami z tkaniny i sporą ilością pasty śniegowej. Kościół został wycięty z arkusza Communion Memories. Ta kartka przypomina mi stare pocztówki z zimowymi sceneriami. A Wam jak się podoba?

Hello!

Today I have another Christmas inspiration for you. Lately I've been creating mainly vintage Christmas works - I really like these colours! This time I prepared a card with a church among snow-covered trees. I used the Cosy Cottage&Gold collection, a big oval frame, a Christmas tree and Christmas twigs. I decorated the card with fabric poinsettias and a lot of snow paste. The church was cut out of Communion Memories sheet. This card remind me of old Christmas postcards with winter sceneries. And how do you like it?






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 


 

 




Pozdrawiam / Greetings
Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz