piątek, 14 października 2022

W barwach jesieni / In autumn colors

Witajcie!
Jesień mieni się kolorami i inspiruje do tworzenia prac.
U mnie w pracowni powstała więc kartka w kształcie serca w nietuzinkowych barwach.
Papiery postarzyłam, poszarpałam i przez maskę nałożyłam tusz, by stworzyć tło.
Do kompozycji kwiatowej dodałam nie tylko gałązki, ale i trochę suszu, pręcików, koralików.
Znalazły się tu też wstążki i sporo poszarpanej, bawełnianej koronki.

Hello!
Autumn sparkles with colors and inspires to create works.
So, in my studio, I created a card in the shape of a heart in unusual colors.
I aged the papers, torn them and put ink through the mask to create the background.
I added not only twigs to the flower arrangement, but also a little bit of dried fruit, stamens and beads.
There are also ribbons and a lot of ragged cotton lace.







Produkty Craft Passion / Craft Passion Products:

  

  


Uściski / Hugs
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz