środa, 12 października 2022

Coraz bliżej Święta
Christmas is comming

 Cześć!
Dziś mam dla Was kolejną propozycję kartki bożonarodzeniowej. Tym razem postawiłam na bardziej klasyczne kolory - srebro, biel i granat. W owalnej ramce umieściłam warstwowo sklejoną choinkę, którą przyozdobiłam dodatkowo kryształkami. Nie mogło też zabraknąć ręcznie robionych poinsecji w kolorze biało-srebrnym. Do tego trochę świątecznych gałązek i kartka gotowa. Jej przygotowanie zajęło mi około godzinę, więc śmiało mogę powiedzieć, że to szybka i efektowna kartka. A jak Wam się podoba?


Hello!
Today I have another Christmas card for you. This time I focused on more classic colors - silver, white and navy blue. In an oval frame, I placed a layered Christmas tree, which I decorated with crystals. There were also hand-made poinsettias in white and silver. For this some Christmas twigs and the card is ready. It took me about an hour to prepare it, so I can safely say that it is a quick and effective card. How do you like it?






 Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:  

          

           

        

Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz