wtorek, 13 września 2022

Kartka z choinką / Card with a Christmas tree

 Witajcie!

Dzisiaj przychodzę z moją kolejną kartką świąteczną. Tydzień temu pokazałam Wam mroźną kartkę, więc w mojej dzisiejszej inspiracji możecie zobaczyć ciepłe kolory. Kartka powstała z arkuszy Cosy Cottage 03 oraz White & Gold 04. Użyłam tu najnowszej choinki z bombkami i dużej owalnej ramki oraz, jak poprzednio, poinsecji i świątecznych gałązek. Tym razem kwiaty wykonałam z tkaniny i wycięłam listki z papieru oraz kalki. Kalkę umieściłam także za choinką.

Hello!

Today I come with my next Christmas card. A week ago, I showed you frosty card, so in my today's inspiration you can see warm colors. A card is made of Cosy Cottage 03 and White & Gold 04 sheets. I used the newest Christmas tree with baubles and big oval frame and, as before, poinsettias and Christmas twigs. This time I made the flowers of fabric and I cut twigs of paper and vellum paper. I also placed the vellum paper behind the Christmas Tree.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 

 

 

 




Pozdrawiam / Greetings

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz