sobota, 27 sierpnia 2022

Kartka ślubna w stylu Vintage / Wedding card in vintage style


Cześć! Dziś chciałam pokazać Wam ślubną kartkę w stylu vintage.
Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Romantic Memories, arkuszy 01, 03 oraz 04
Kompozycje zbudowałam z ażurowego wykrojnikowego serca, na które nakleiłam tańczącą Parę Młodą,
kwiaty z foamiranu z wykrojnika kwiaty #13 oraz #12,
oraz obrazków wyciętych z arkusza papieru Romantic Memoriec PIC01.
Użyłam również wykrojników: listki róży oraz gałązki#12.
 
Hello! Today I wanted to show you a wedding card in vintage style.
 To make it, I used papers from the Romantic Memories collection, sheets 01, 03 and 04.
I built the compositions of an doily heart die on which I glued dancing wedding couple,
foamiran flowers from a flower #13 and #12 die set,
and pictures from a sheet of paper Romantic Memoriec PIC01.
I also used: rose leaves ond twig #12 dies.








 


Produkty Craft Passion / Craft Passion products:  

   

 


Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz