sobota, 9 lipca 2022

Czekoladowniki dla nauczycielek / Chocolate boxes for teachers

Cześć! W ramach dzisiejszej inspiracji chciałam Wam pokazać  czekoladowniki  dla cioć w żłobku na zakończenie roku. 
Wykorzystałam papiery z kolekcji „Cute Bunny Boy”. 
Wycięłam kilka obrazków z arkusza z elementami do wycinania oraz dodałam ręcznie robione kwiatki z papieru. 
Liście wycięłam z zielonych papierów z kolecji  „Romantic Memories”.
Mam nadzieję że się Wam podoba

Hi! For today's inspiration, I wanted to show you a chocolate boxes for nursery teachers for the end of the year. 
I used papers from the „Cute Bunny Boy”. 
I cut a few pictures from a sheet with elements for cutting and I added handmade paper flowers.
A hope you like it!







Produkty Craft Passion / Craft Passion products:  


   


Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz