wtorek, 14 czerwca 2022

Kartka na chrzest z shaker boxem / Baptism card with a shaker box

Cześć!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę na chrzest dla dziewczynki. Powstała ona z kolekcji Romantic Memories (arkusze 01, 04) i Cute Bunny Girl (arkusz 04). Użyłam sukieneczki z arkusza Baptism Memories, którą umieściłam na shaker boxie stworzonym z okrągłej ramki. Ozdobiłam moją pracę papierowymi kwiatami (wykonałam je przy użyciu zestawów kwiaty #13 i kwiaty #12) oraz listkami. Na koniec dodałam także ozdoby takie jak perełki oraz sznurek - i pamiątka chrztu gotowa!

 Hello! 

Today I'd like to show you a baptism card for a girl. It's made of Romantic Memories (01,04 sheets) and Cute Bunny Girl (04 sheet) collections. I used a dress from Baptism Memories sheet which I placed on a shaker box created with round frame cutting die. I decorated my work with paper flowers (I made them using flower #13 and flower #12 sets) and leaves. In the and, I also added adornments such as pearls and a string - and the baptism souvenir is ready!






Produkty Craft Passion / Craft Passion products:


 

 

 

 

 

 





Pozdrawiam / Greetings

Jowita


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz