środa, 4 maja 2022

Ślubna kartka w stylu vintage
A wedding card in vintage style

Cześć!
Lubicie prace w stylu vintage? Jeśli tak, to mam coś dla Was! Przygotowałam kartkę ślubną, którą ozdobiłam beżowymi arkuszami z kolekcji papierów Romantic Memories oraz papierowymi kwiatami barwionymi kawą. Jeśli podobają Wam się moje kwiaty, to zapraszam Was na transmisję na żywo z okazji Dnia Scrapbookingu, podczas którego wykonamy miedzy innymi kwiaty użyte do tej kartki.

Hello!
Do you like vintage works? If so, I have something for you! I prepared a wedding card, which I decorated with beige sheets from the Romantic Memories paper collection and coffee-colored paper flowers. If you like my flowers, I invite you to a live broadcast on the occasion of Scrapbooking Day, during which we will make, among other things, the flowers used for this card.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  




Mam nadzieję że moja kartka się Wam spodoba i zainspiruję Was do tworzenia.
Pozdrawiam, Małgosia 

I hope you will like my card and I will inspire you to create.
Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz