środa, 18 maja 2022

Komunijny exploding box dla dziewczynki
Communion exploding box for a girl

Cześć!
Sezon komunijny trwa w najlepsze. Na dzisiejszą inspirację przygotowałam exploding box na tę okazję. Jest on dla mnie wyjątkowy, ponieważ jest prezentem dla mojej córki. Postawiłam na wesołą, różowo-zieloną kolorystykę, a dodatek srebrzonego papieru dodał odrobiny elegancji. Okrągła i kwadratowa serwetka z wykrojnika świetnie się uzupełniają, dzięki spójnemu wzorowi na brzegach, a małe margerytki z foamiranu dopełniają całości. Na środku znajduje się małe pudełko na pamiątkowy medalik. Z kolei na wieczku umieściłam krzyżyk z IHS i kilka kwiatuszków.

Hello!
The communion season is in full swing. For today's inspiration I have prepared an exploding box for this occasion. It is special to me because it is a gift for my daughter. I opted for cheerful, pink and green colors, and the addition of silvered paper added a touch of elegance. Round and square die-cut napkin complement each other perfectly, thanks to a consistent pattern on the edges, and small foamiran daisies complete the whole. In the center there is a small box for a commemorative necklace. On the other hand, I put an IHS cross and a few flowers on the lid.











Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:



   
   

Mam nadzieję że moja pamiątka komunijna się Wam spodoba i zainspiruję Was do tworzenia.
Pozdrawiam, Małgosia 

I hope you will like my communion souvenir and I will inspire you to create.
Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz