środa, 20 kwietnia 2022

Papierowe róże na kartce komunijnej
Paper roses on a communion card

Cześć!
Dziś mam dla Was propozycję kartki komunijnej. Wykorzystałam kolekcję papierów Romantic Memories oraz najnowsze wykrojniki od Craft Passion. Wykrojnik kwiaty #13 okazał się idealny do robienia różyczek, a elementy wycięte za pomocą wykrojników listków róży idealnie dopełniły kompozycję. Wianek z bluszczu z napisem IHS dodał komunijnego akcentu. Moje róże początkowo były białe, ale postanowiłam podkolorować je na jasny fiolet, tak by pasowały do kwiatów, które znajdują się na papierze. Dzięki temu zabiegowi całość jest spójna, mimo innej odmiany kwiatów.

Hello!
Today I have for you a proposal for a communion card. I used the Romantic Memories papers collection and the newest craft dies from Craft Passion. The flowers die # 13 turned out to be perfect for making roses, and the elements cut with rose leaf dies perfectly completed the composition. An ivy wreath with the word IHS added a communion detail. My roses were white at first, but I decided to color them a light purple to match the flowers on the paper. Thanks to this treatment, the whole is consistent, despite the different variety of flowers.







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  


Mam nadzieję że moja kartka się Wam spodoba i zainspiruję Was do tworzenia.
Pozdrawiam, Małgosia 

I hope you will like my card and I will inspire you to create.
Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz