środa, 9 marca 2022

Wielkanocna kartka z króliczkami
Easter card with bunnies

Cześć!
Na dzisiejsza inspirację przygotowałam wielkanocną kartkę z króliczkami. Króliczki wycięłam z filcu, a ich ubranka z płótna introligatorskiego. Wykrojniki od Craft Passion bez problemu sobie poradziły. Króliczki umieściłam w kwiatowej kompozycji, a na górze dodałam kilka chmurek i chorągiewki wycięte z kolekcji Cute Bunny Boy. Kolorystyka kartki od razu przywołuje wiosnę, co nie?

Jeśli jesteście ciekawi jak przygotować takie kwiaty, to mam dla Was tutorial [klik].

Hello!
For today's inspiration, I have prepared an Easter card with bunnies. I cut out the bunnies from felt, and their clothes from bookbinding material. Cutting dies from Craft Passion coped with no problem. I placed the bunnies in a floral composition, and on top I added a few clouds and flags cut from the Cute Bunny Boy collection. The coloring of the card immediately evokes spring, right?

If you are interested in how to prepare such flowers, I have a tutorial for you [click].






 Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

              

              


               
          

           

A jak Wam idą przygotowania do Świąt? Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was do tworzenia. 
Dziękuję, że znaleźliście chwilę by zagadnąć na naszego bloga.
Ściskam, Małgosia

How are your preparations for Easter going? I hope my card will inspire you to create.
Thank you for taking a moment to talk to our blog.
Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz