środa, 23 marca 2022

Kartka schodkowa na urodziny
Step card for a birthday

 Cześć!
Dziś mam dla Was kartkę schodkową na urodziny. Wykorzystałam kolekcję papierów Romantic Memories. Moją kartkę ozdobiłam shakerem, małymi kwiatami z materiału oraz gałązkami z wykrojnika. Całość lekko potuszowam, aby nadać pracy trochę charakteru.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba i zainspiruje Was do tworzenia z produktami od Craft Passion.

 
Hello!
Today I have a stepped birthday card for you. I used the Romantic Memories collection of papers. I decorated my card with a shaker, small fabric flowers and dies. I slightly tweak it all to give the work some character. I hope you will like it and inspire you to create with Craft Passion products.








 Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

            

        
            

Czy Wy też lubicie robić kartki z shakerami?
Ściskam, Małgosia

Do you also like making shaker cards?
Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz