sobota, 19 lutego 2022

Kartki na komunię / Communion cards

 Cześć! Mam na imię Marta. 

Prywatnie - jestem żoną i matką, zawodowo - pracuje z dziećmi. W wolnym czasie… (tak! czasem go znajduję) zajmuję się tworzeniem papierowych różności. Daje mi to dużo pozytywnej energii. Najczęściej są to kartki, ale pojawiają się też inne projekty typu czekoladowniki, exploding boxy, kartki typu pop-up. Wszystkie moje prace znajdziecie na blogu Hello-my-scrap.

Jako pierwszą inspirację przygotowałam kartki na komunię w dwóch wersjach: dla dziewczynki  i dla chłopca. Wykorzystałam papiery z kolekcji Romantic Memories, oraz arkusz z obrazkami - elementami do wycinania. Na koniec dodałam kilka małych kwiatków z foamiranu i trochę listków. Mam nadzieję że się Wam spodoba.


Hi! My name is Marta. 

Privately – I’m a wife and mother, professionally - I work with children. In my free time... (yes! sometimes I find it) I create different things of paper. It gives me a lot of joy. Most often I create a cards, but there are also other projects for example chocolate boxes, exploding boxes, pop-up cards. All my project you can found on the Hello-my-scrap blog.

For my first inspiration, I have prepared a communion cards in two versions: for a girl and for a boy. I used papers from the Romantic Memories collection, and a sheet with illustrations - elements for cutting. Finally, I added a few small foamiran flowers and some leaves. I hope you like it.








Produkty Craft Passion / Craft Passion products:


 


Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz