czwartek, 17 lutego 2022

Kartka motywacyjna / Motivation card

 Witajcie

Mam na imię Ania a w sieci znajdziecie mnie jako PapierowymixNa co dzień mama dorosłej córki, żona, pracownik korporacji zmagający się z cyferkami a po godzinach fanka scrapbookingu;-) Uwielbiam robić kartki i albumy, chociaż na te drugie potrzeba zdecydowanie więcej czasu. Jak zapewne zauważycie po jakimś czasie - kocham ręcznie robione kwiaty i zrobienie kartki bez nich jest dla mnie wyzwaniem. Ogromnie się cieszę z możliwości tworzenia w tak zacnym gronie i postaram się nie zawieść Waszych oczekiwań :-)

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę motywacyjną z shakerem - to właśnie motywacja popycha nas do przodu, sprawia, że staramy się rozwijać swoje umiejętności i dążymy do spełniania naszych marzeń. Dla mnie jednym z nich było dostanie się do DT Craft Passion ;-)
 

Hi. My name is Ania and you can find me as Papierowymix
I'm mother of adult daughter, wife, corporate employee and after hours a scrapbooking fan;-) I love making cards and albums although it takes much more time. As you probably notice further - I also love hand-made flowers - card without them is a challenge for me. 
I'm very happy to be able to create in such wonderfull group and I'll try not to dissapoint yours expectaitions

Today, I've prepared motivation card with shaker -  motivation pushes us forward, makes us try to develop our skills and strive to make our dreams come true. For me, getting into Craft Passion DT was one of them:-)



kartka okolicznościowa



kartka okolicznościowa

kartka okolicznościowa



kartka okolicznościowa

kartka okolicznościowa

kartka okolicznościowa

Wykorzystałam/ I used:







Pozdrawiam / Greetings
Ania 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz