wtorek, 15 lutego 2022

Kartka komunijna dla dziewczynki / Communion card for a girl

 Cześć!

Jestem Jowita i ogromnie się cieszę, że będę inspirować w DT Craft Passion. Od zawsze uwielbiałam różne formy rękodzieła, a w scrapbookingu zakochałam się ponad 4 lata temu. Aktualnie nie pracuję, dlatego większość czasu poświęcam swojej pasji. Najczęściej tworzę kartki, czekoladowniki, exploding boxy oraz papierowe kwiaty, którymi ozdabiam swoje prace. W sieci znajdziecie mnie pod nazwą ScrapItka. Bardzo lubię produkty Craft Passion, dlatego wierzę, że będzie to dla mnie świetna i kreatywna przygoda :).

Hello!

I'm Jowita and I'm very happy that I will inspire as a part of Craft Passion DT. I have always loved various forms of handicrafts and I fell in love with scrapbooking over 4 years ago. I am currently unemployed, so I spend a lot of my time with my passion. Most often I create cards, chocolate boxes, exploding boxes and paper flowers which I use to decorate my projects. In social media you can find me as ScrapItka. I love Craft Passion products, so I believe it will be a great and creative adventure for me :). 


W ramach mojej pierwszej inspiracji przygotowałam kartkę na Pierwszą Komunię Świętą dla dziewczynki. Użyłam papierów z kolekcji Romantic Memories (arkusze 01, 02, 03  i zielona okładka do wycięcia listków) oraz arkusza z wycinankami Communion Memories. Wykorzystałam również wykrojniki z zestawu "basic set" z okrągłą ramką: serwetkę, listki i kwiaty. Kartkę ozdobiłam fioletowymi kwiatuszkami z papieru akwarelowego oraz malutkimi cyrkoniami. Aby praca była bardziej przestrzenna, do sklejenia warstw użyłam naszych taśm 3D

Mam nadzieję, że moja kartka zainspiruje Was do tworzenia projektów z okazji komunii. Sezon komunijny zbliża się wielkimi krokami!


For my first inspiration I prepared First Holy Communion card for a girl. I used Romantic Memories paper collection (sheets 01, 02, 03 and green cover sheet for leaves) and the Communion Memories cutouts sheet. I also used dies from the basic set with round frame: doily, leaves and flowers. I decorated card with violet watercolor flowers and small rhinestones. To make my work more dimentional, I used our 3D tapes to stick the layers.

I hope my card will inspire you to make communion projects. The communion season is fast approaching!










Produkty Craft Passion:  /  Craft Passion products:


 

 

 



Pozdrawiam ciepło  /  Warm greetings


Jowita







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz