środa, 12 stycznia 2022

Komunijna DL-ka / Communion slim line card

 Cześć :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę dla dziewczynki z okazji komunii.
Użyłam papierów z kolekcji Romantic Memories, arkusza 01 tj. jasno beżowego papieru w serwetkowy wzór i 05 czyli fioletowego w kwiatuszki. Z jasno beżowego papieru wykrojnikiem wycięłam ramki, które wzbogaciły tło kompozycji. Aby kartka była ciekawsza mniejszą ramkę rozcięłam na dwie części, jedną część przykleiłam pionowo, a drugą poziomo. Głównymi ozdobami tej kartki są ilustracje dziewczynki, IHS oraz krzyżyka z arkusza Communion Memories, a dodatkowymi kwiatuszki z arkusza Romantic Memories PIC01 i listki z wykrojnika gałązki #10 wycięte z drugiej strony okładki Romantic Memories.

Hi:)
For today's inspiration, I have prepared a card for a girl on the occasion of communion.
I used papers from the Romantic Memories collection, sheet 01- light beige paper with a doily pattern and 05 - purple with flowers. I cut frames from light beige paper with a die, which enriched the background of the composition. To make the card more interesting, I cut the smaller frame into two parts, I placed one part vertically and the other horizontally. The main decorations of this card are illustrations of a girl, IHS and a cross from the Communion Memories sheet, and additional flowers from the PIC01 Romantic Memories sheet and leaves from the twig die # 10 cut from the other side of the Romantic Memories cover.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:








Pozdrawiam cieplutko / Warm greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz