sobota, 18 grudnia 2021

Kartka imieninowa / Name day card

 Cześć,
Dziś chciałam zaprezentować Wam kartkę, którą przygotowałam na imieniny mojej Mamy.
Użyłam kolekcji papierów Romantic Memories oraz zestawu wykrojników basic set ramka kwadratowa oraz banerków klasycznych. Dzięki dodatkowym elementom w zestawie wykrojników basic set stworzyłam tło pod banerki z napisem oraz dekorację z kwiatków i listków. Aby wzbogacić kompozycję dodałam grafiki prezentów i aparatu wycięte z arkusza Romantic Memories PIC02, kilka małych cyrkonii i cekinów.

Hi,
Today I would like to present you a card that I prepared for my mom's name day.
I used Romantic Memories paper collection and a square frame basic set die and classic banners dies. Thanks to additional elements in the basic set of cutting dies, I created a background for banners with the sentence and a decoration of flowers and leaves. To enrich the composition I added graphics of gifts and camera cut from the Romantic Memories PIC02 sheet, a few small rhinestones and sequins.





Kartkę spakowałam do białej koperty,
którą przewiązałam tasiemką z małą dekoracją.



Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz