piątek, 1 października 2021

Ślubna karteczka / Wedding card

 Cześć :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam ślubną karteczkę.
Użyłam papierów Romantic Memories - arkuszy 01, 05, zielonego z odwrotu okładki i arkusza ze ślubnymi elementami do wycinania. Do wykonania bazy kartki użyłam zestawu wykrojników "basic set" ramka kwadratowa. Z tego zestawu wykrojników użyłam również gałązkę i kwiatuszki. Napis wycięłam wykrojnikiem banerek klasyczny.

Hello :)
For today's inspiration I made a wedding card.
I used Romantic Memories papers - sheets 01, 05, green on the reverse of the cover and a sheet with wedding cut-outs. To make the base of the card, I used a set of "basic set" dies - a square frame. From this set of dies, I also used a twig and flowers. I cut the sentence with a classic banner die.









Produkty Craft Passion / Craft Passion products


Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz