sobota, 25 września 2021

Święta tuż, tuż / Christmas is coming

Dzisiejszą inspiracją chciałabym wprowadzić Was w klimat świąteczny.Za oknem jesień,ale zima nadejdzie prędzej czy później.😃To moja pierwsza zimowa praca,ale niebawem będzie ich więcej.

Karteczkę zrobiłam z kolekcji Romantic Memories, która jak widać nadaje się również do prac świątecznych.Wykorzystałam wykrojnik ramka zimowa,niezastąpione gałązki świąteczne i oczywiście nie mogło na mojej pracy zabraknąć kwiatów. Wykonałam je z foamiranu ,z wykrojnika kwiaty poinsecji.zapraszam do oglądania mojej inspiracji.

 

 

Today I'd like to introduce you to the Christmas atmosphere, it's autumn outside but winter will come sooner or later 😃This is my first winter project but there will be more soon.

I made this card from the Romantic Memories collection, which, as you can see, is also suitable for Christmas work. I used the winter frame die-cutting tool, irreplaceable Christmas twigs and, of course, couldn't miss the flowers on my work. I made them out of foamiran, with the poinsettia flowers die-cutting machine.I invite you to watch my inspiration.

 







 

 

Produkty Craft Passion /  Craft Passion products


 


Pozdrawiam Gosia / Grettings Gosia










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz