sobota, 14 sierpnia 2021

Urodzinowa kartka / Birthday card

Cześć :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam urodzinową karteczką z wykrojnikowym tortem.
Tłem do kompozycji są papiery White & Gold 01 w złote kropeczki, przyjrzycie się jak pięknie się błyszczą, oraz Romantic Memories 01. Bazą kartki jest papier kraftowy, którego użyłam również do wycięcia serwetki (wykrojnik ramka okrągła) oraz większego banerka. Każdy element papieru krafotwego pobieliłam farbką aby całość rozjaśnić i nadać lekkości. Uzupełnieniem dekoracji są kwiaty i listki wycięte z arkusza Romantic Memories PIC1. Przestrzenności nadałam dzięki użyciu taśm 3D o grubości 1,5mm i 3mm.

Hello :)
For today's inspiration, I have prepared a birthday card with a die-cut cake.
The background for the composition are White & Gold 01 paper with golden dots, look how beautiful they shine, and Romantic Memories 01 paper. The base of the card is kraft paper, which I also used to cut a doily (round frame die) and a larger banner. I whitened each element of kraft paper with paint to brighten the whole and give it lightness. The decorations are complemented by flowers and leaves cut from a Romantic Memories PIC1 sheet. I gave spatiality thanks to the use of 1.5mm and 3mm thick 3D tapes.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz