sobota, 3 lipca 2021

Emerytalny exploding box/ Retirement exploding box

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na inspirację z okazji odejścia na emeryturę.
Z kolekcji "Romantic Memories" stworzyłam kobiecy exploding box.

Wykonałam też kwiaty z foamiranu irańskiego, dopasowane do kolekcji.
Wycięłam je wykrojnikami "kwiaty #8" oraz "kwiaty #10 stokrotki".
Wykorzystałam też komplet "ramki okrągłe" i "banerki dekoracyjne".

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Today I invite you for my inspiration on the occasion of retirement.
I made a feminine exploding box from the "Romantic Memories" collection.

I also made Iranian foamiran flowers matching the collection
which I cuted with "flowers #8" and "flowers #10 daisies".
I also used a set of "round frames #1" and "decorative banners".

I invite you for my inspiration!






Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

    

  

  

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz