piątek, 11 czerwca 2021

Niebieski ślub/ Blue Wedding

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was okrągłą ślubną kartkę.
Do jej ozdobienia wykorzystałam arkusze z trzech kolekcji papieru
- "Cute Bunny Boy", "Romantic Day&Gold" oraz "Glamour Dreams&Silver".

Użyłam też wykrojników: "tańcząca Para Młoda" oraz "serwetka serce + obrączki".
Z foamiranu irańskiego stworzyłam delikatne kwiaty,
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty - stokrotki".
Dodałam też "gałązki #10".

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello,

Today I prepared for you a round wedding card
which I decorated with three collection of paper
- "Cute Bunny Boy", "Romantic Day&Gold" and "Glamour Dreams&Silver".

I also used die cuts - "dancing wedding couple" and "Heart doily + wedding rings".
I made Iranian foamiran flowers
which I cuted with "flowers - daisies" die cut 
and I added "twigs #10".

I invite you for my inspiration!




Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

    

  

  

Pozdrawiam serdecznie/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz