piątek, 9 kwietnia 2021

Komunijny exploding box/ First Communion exploding box

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na komunijną inspirację.
Tym razem stworzyłam exploding box z okazji I Komunii Świętej dla dziewczynki.
Do jego wykonania wykorzystałam arkusze z dwóch kolekcji
- "Romantic Day&Gold" oraz "Cute Bunny Girl".

Do boxa stworzyłam foamiranowe kwiaty,
które wycięłam wykrojnikami "kwiaty #8" i "kwiaty #9".
Użyłam także nowej "gałązki #11" oraz wykrojników komunijnych.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Today I invite you for first commnnion inspiration.
This time I created first communion exploding box for a girl.
To make it I used sheets from two collections
- "Romantic Day&Gold" and "Cute Bunny Girl".

For the exploding box I created Iranian foamiran flower
which I cuted with "flowers #8" and "flowers #9" die cuts.
I also used new "twig #11" die cut and first communion die cuts.

I invite you for my inspiration!







W pracy użyłam/ I used:

  

  

 

 

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz