sobota, 13 marca 2021

Na chrzest dla dziewczynki / For a babtism for a girl

 Cześć :)
Zauroczona nowymi wykrojnikami, a w szczególności rameczką ażurową i siedzącym dzidziusiem, postanowiłam przygotować kartkę z okazji chrztu. Do wykonania tła użyłam bielutkiego papieru w złote błyszczące groszki, czyli arkusza White & Gold 01. Główna rola na tej kartce przypadła siedzącemu dziecku, któremu dałam bielutkie ubranko i opaskę na główkę dla zaakcentowania płci. Dekorację kartki zbudowałam z wycinanek z wykrojników ramka ażurowa, gałązka #11, kwiaty #9 i pręciki oraz banerki klasyczne. Poszczególne warstwy kleiłam na taśmy cienkie oraz taśmy piankowe, tzw. 3D o grubości 1,5mm i 3mm.

Hello :)
Fascinated by the new dies, in particular the doily frame and the sitting baby, I decided to create a card for the baptism. For the background, I used white paper with shiny gold dots, the White & Gold 01 sheet. The main role on this card was taken by the sitting child, whom I gave white clothes and headband to emphasize the gender. I built the decoration of the card using cut-outs from dies - an doily frame, twig # 11, flowers # 9, stamens and classic banners. I glued layers to thin tape and foam tapes, the so-called 3D with a thickness of 1.5mm and 3mm.






Mam nadzieję, że moja karteczka się Wam spodobała i że Was zainspirowałam :)
I hope you liked my card and that I inspired you :)


Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

Pozdrawiam / Greetings

1 komentarz: