piątek, 26 marca 2021

Gratulacje!/ Congratulation!

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na kolejną dziecięcą inspirację.
Tym razem stworzyłam kartkę z okazji narodzin dziewczynki.
Do jej wykonania wykorzystałam arkusze z dwóch kolekcji
- "Cute Bunny Girl" oraz "White&Gold".

Do kartki stworzyłam foamiranowe kwiaty dopasowane do papierów.
Wycięłam je wykrojnikami "kwiaty #8", "kwiaty #9" oraz "pręciki do kwiatów".
Nie mogło zabraknąć naszych nowych wykrojników
- "ażurowej ramki" oraz "gałązki #11".
Do dziecięcej kartki idealnie pasuje również wykrojnik "siedzące dziecko".

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Today I invite you for another children's inspiration.
This time I created a card for the birth of a girl.
To make it I used sheets from two collections
- "Cute Bunny Girl" and "White&Gold".

For the card I created Iranian foamiran flowers that match the papers.
I cuted the with "flowers #8", "flowers #9" and "flower stamens".
Could not be missing our new dies
- "doily frame" and "twig #11".
The "sitting baby" die is also perfect for a child's card.

I invite you to my inspiration!






Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

    

  

  

   

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz