czwartek, 7 stycznia 2021

Dzień babci.

 Cześć!

Witajcie w Nowym Roku, mamy już styczeń a u mnie spadł śnieg, z czego cieszę się jak moje dziecko ;)

Skoro styczeń to zbliża się święto babć i dziadków z tej okazji zrobiłam kartę w fioletach. A Wy już coś przygotowaliście?

Kartka powstała w całości z przepięknej kolekcji Glamour Dreams & Silver. Wybrałam arkusze w fioletowych kolorach. Kartkę ozdobiłam elementami do wycinania z arkusza Glamour Dreams oraz kwiatami z wykrojnika #9, uzupełnieniem kompozycji jest pocięta serwetka z listkami. Dodatkowo umieściłam dziewczynkę  z kompletu wykrojników i wyżej wymienionych papierów, by bardziej spersonalizować kartkę jako, że będzie ją wręczać wnuczka. Na blogu Craft Passion już wcześniej kurs na dziewczynkę robiła Ikemo --> kurs na dziewczynkę

Hi!

Welcome to the New Year, it's January and it's snowing for me, which makes me happy as my child;)

Since January is the time of grandmothers and grandparents, on this occasion I made a card in purple. Have you already prepared something?

The card was made entirely of the beautiful Glamor Dreams & Silver collection. I chose sheets in purple colors. I decorated the card with elements for cutting out of the Glamor Dreams sheet and flowers from die # 9, the composition is complemented by a cut napkin with leaves. In addition, I put a girl from a set of dies and the above-mentioned papers to personalize the card more as it will be handed out by her granddaughter. On the Craft Passion blog, Ikemo had already done a course for a girl -> a course for a girl





Ze sklepu użyłam: / From the store I used: 



Pozdrawiam / Greetings

Renia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz