sobota, 5 grudnia 2020

Zimowa kartka z błękitem/ Winter card with blue

Witajcie!

Przychodzę do Was po raz kolejny z zimową inspracją.
Tym razem powstała kartka w odcieniach bieli, granatu i błękitu.
Do jej wykonania użyłam arkuszy z kolekcji "Romantic Day&Gold" oraz "Glamour Dreams&Silver".
Wykorzystałam też arkusz w srebrne gwiazdki z kolekcji "White&Silver".

Do kartki przygotowałam białe poinsecje z jedwabnego foamiranu, 
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty poinsecji".
Użyłam też zimowej owalnej ramki oraz świątecznych gałązek.

Hello, 

Today I prepared for you another winter card.
This time I made a card in shades of white, navy blue and blue.
I used sheets from two collections of paper - "Romantic Day&Gold" and "Glamour Dreams&Silver".
I also used sheet with the silver stars from "White&Silver" collection.

For this card I made white silk foamiran flowers,
which I cuted with "Poinsettia flowers" die.
I also used a dies - "winter oval frame" and "Christmas twigs".






Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

    

  

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings,
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz