środa, 2 grudnia 2020

Mroźna zima / Frosty Winter

Cześć!
Moja dzisiejsza inspiracja to zimowa kartka z trójwymiarowym jelonkiem :) Użyłam tu arkuszy z kolekcji "Romantic Day & Gold" i "Summer Time & Gold" + dodatkowo arkusza papieru premium w srebrne gwiazdki. Kwiaty tym razem powstały z kalki technicznej przy pomocy najnowszego wykrojnika kwiaty poinsecji, a gałązki świerku wycięłam używając zestawu wykrojników - świąteczne gałązki. W ostatnim kroku wykonałam jelonka z lekkiej masy i całą kompozycję ułożyłam na tekturkowym wianuszku :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Hello!
My today's inspiration is a winter card with a 3D deer :) I used sheets from the "Romantic Day & Gold" and  the "Summer Time & Gold" paper collections + additionally premium paper with silver stars.  This time I made the flowers from tracing paper using a set of dies - Poinsettia flowers and I cut the twigs using a set of dies - Christmas twigsIn the last step I made the deer from a light paste and I created whole composition on cardboard wreath.
I hope you like it :)






Produkty Craft Passion / Craft Passion products:



Pozdrawiam cieplutko! / Hugs!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz