wtorek, 8 grudnia 2020

Kartka urodzinowa dla dziewczynki
Birthday card for a girl

Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę, którą wykonałam na 8 urodziny mojej córki. Jak większość dziewczynek w tym wieku, Emilka lubi księżniczki i kolor różowy. Nie mogło też zabraknąć kwiatów. Rzadko wykonuję kwiaty z papieru do scrapbookingu, ale zauroczyły mnie złote kropeczki na jasnoróżowym tle z papierów Cosy Cottage & Gold. Użyłam też wykrojnika baloników, aby zaakcentować wiek solenizantki na kartce - moja córka bardzo lubi balony i bezapelacyjnie kojarzą się jej z urodzinami. Zapraszam do oglądania!

Hello!
For today's inspiration, I have prepared a card that I made for my daughter's 8th birthday. Like most girls of this age, Emilka likes princesses and the color pink. There were also flowers. I rarely make flowers from scrapbooking paper, but I was charmed by the golden dots on the light pink background of Cozy Cottage & Gold papers. I also used a balloon die in order to emphasize the age of the birthday girl on the card - my daughter likes balloons a lot and is definitely associated with her birthday. Enjoy!






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

    

    

  

   

Mam nadzieję, że moja kartka przypadnie Wam do gustu. Uściski, Małgosia

A hope tha you like my card? Hugs, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz