wtorek, 22 grudnia 2020

Kartka ślubna - biel, złoto i brąz
Wedding card - white, gold and brown

Witajcie!
Niedługo zaczyna się karnawał i chociaż czasy mamy jakie mamy, to ogólnie w tym czasie zaczynają się pojawiać śluby i wesela. Ja sama miałam ślub w styczniu. Pomyślałam więc, że fajnie będzie przygotować kartkę ślubną. Moja kartka to tylko 3 kolory - biel, złoto i brąz. Lubię wykonywać takie kartki od czasu do czasu. Złocone papiery są idealne na taką okazję, jaką jest ślub. Dodałam też ręcznie robione kwiaty i Młodą Parę.

Hello!
Carnival is about to begin, and while the times are as we have it, weddings and receptions generally begin to appear around this time. I myself got married in January. So I thought it would be fun to prepare a wedding card. My card is only 3 colors - white, gold and brown. I like to make such cards from time to time. Gilded papers are perfect for such an occasion as a wedding. I also added handmade flowers and a Wedding Couple.





Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:
 
  
  
       

       

Wybieracie się na jakiś zimowy ślub? Uściski, Małgosia

Are you going to some winter wedding? Hugs, Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz