piątek, 16 października 2020

Mroźna kartka/ Frozen card

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was jeszcze jedną kartkę w zimowym klimacie.
Do jej wykonania użyłam arkuszy z kolekcji "Glamour Dreams&Silver" oraz "White&Silver".
Wykorzystałam też wykrojniki świątecznych gałązek.

Do kartki przygotowałam zimowe kwiaty z papieru welinowego, 
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty poinsecji".

Hello,

Today I prepared for you one more winter card.
I used sheets from two collection of paper - "Glamour Dreams&Silver" and "White&Silver".
I also used "Christmas twigs" die cut.

For this card I made vellum paper winter flowers,
which I cuted with "Poinsettia flowers" die.





Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

   

  

Serdecznie pozdeawiam/ Greetings
Monika Conca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz