wtorek, 27 października 2020

Kartka urodzinowa w granacie i różu / Birthday card in navy blue and pink

Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę urodzinową w granacie i różu. Kolor granatowy pięknie kontrastuje z delikatnym różem i bardzo podoba mi się to połączenie. W mojej kartce wykorzystałam najnowsze wykrojniki od Craft Passion - tort oraz pręciki do kwiatów. Kwiaty wykonałam z papieru akwarelowego, to mój ulubiony materiał do tworzenia kwiatów, a wykrojnik środeczków pięknie uzupełnia się z kompletem wykrojników kwiaty #8. Za to tort idealnie pasuje na wykrojnik zimowej ramki. Zapraszam do oglądania!

Hello!
For today's inspiration, I have prepared a birthday card in navy blue and pink. The navy blue color contrasts beautifully with the delicate pink and I like this combination very much. In my card I used the newest Craft Passion dies - a cake and stamens for flowers. I made the flowers from watercolor paper, they are my favorite material for creating flowers, and the center die is beautifully complemented by a set of flower dies # 8. However, the cake fits perfectly on a winter frame die. Enjoy!






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:
   
   

    

  

 

Uściski! / Sending hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz