piątek, 4 września 2020

Złote Gody/ Golden Wedding

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę z okazji Złotych Godów.
Użyłam dwóch kolekcji papierów - "Romantic Day&Gold" oraz "Cosy Cottage&Gold".
Wykorzystałam też wykrojnik - różaną serwetkę oraz gałązki #9 i #10.

Do kartki przygotowałam kwiaty z foamiranu irańskiego.
Wycięłam je wykrojnikami "kwiaty #9" oraz "kwiaty poinsecji".
Banerami z cyframi wycięłam "50", by podkreślić tę piękną rocznicę.

Hello,

I prepared for you a card for the Golden Wedding.
I used two collection of paper - "Romantic Day&Gold" oraz "Cosy Cottage&Gold".
I also used a die - "doily #4 roses" and  new twigs die cuts.

For this card I prepaed Iranian foamiran flowers.
I used die cut "flowers #9" and "poinsettia flowers".
I also added the number "50" from the banners with numbers.





Produkty Craft Passion/Craft Passion products:

  

 

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings,
Monika Conca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz