piątek, 25 września 2020

Zimowa kartka/ Winter card

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was, pierwszą w tym roku, kartkę zimową.
Do jej wykonania użyłam arkuszy z kolekcji "Cosy Cottage&Gold" oraz "White&Gold".
Wykorzystałam też wykrojnik - zimowa ramka owalna oraz świąteczne gałązki.

Do kartki przygotowałam białe, mroźne kwiaty z foamiranu jedwabnego, 
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty poinsecji".

Hello, 

Today I prepared for you first at this year winter card.
I used sheets from the two collection of paper - "Cosy Cottage&Gold" and "White&Gold".
I also used a dies - "winter oval frame" and "Christmas twigs".

For this card I made silk foamiran frosty flowers, 
which I cuted with "Poinsettia flowers" die.





Proces tworzenia kartki możecie prześledzić na filmie/
All creating process you can see on the film:


Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

   

 

   

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz