czwartek, 10 września 2020

 Witajcie kochani.

Dzisiaj nadszedł czas na moją pierwszą inspirację dla DT. Przygotowałam kartkę urodzinową w pudełku z okienkiem. Pracowałam z papierami z kolekcji "Summer Time and Gold", by stworzyć przestrzeń w kartce użyłam ażurowego bordera, dodając go między warstwy papieru. Kompozycję kwiatową stworzyłam z nowych wykrojników- Kwiaty nr 9. Hortensje wycięłam w białym arkuszu foamiranu i pokolorowałam tuszami. Użyłam też dużo gałązek i listków,wycięłam je z papieru bazowego i również pokolorowałam tuszami.

Mam nadzieję, że moja kartka przypadnie Wam do gustu.

Hello guys. Today it's time for my first DT inspiration. I prepared a birthday card in a box with a window. I worked with papers from the "Summer Time and Gold" collection. To create a space in the card, I used an openwork border, adding it between the layers of paper. I created the flower arrangement with new dies - Flowers No. 9. I cut the hydrangeas in a white sheet of foamiran and colored them with inks. I also used a lot of twigs and leaves, cut them out of the base paper and also colored them with inks. I hope you will like my card.








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:




Pozdrawiam! / Greetings!

Renia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz