piątek, 7 sierpnia 2020

Kartka z diamentem/ Card with a diamond

Witajcie!
Moja dzisiejsza inspiracja, to kartka z diamentem, która sprawdzi się na wiele różnych okazji.
Do jej wykonania użyłam kolekcji "Glamour Dreams & Silver" 
oraz jasnego arkusza w deski z kolekcji "Romantic Day&Gold".

Specjalnie do tej kartki stworzyłam białe i fioletowe kwiaty z foamiranu irańskiego, 
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty #8". 
Użyłam też różanej "serwetki #4" oraz pięknego ażurowego "bordera #1". 

Hello, 

Today I prepared for you card with a diamond that will work on many different occasions.
I used the "Glamour Dreams&Silver" collection 
and sheet with boards from the "Romantic Day&Gold" collection.

Especially for this card, I created white and purple foamiran flowers, 
which I cuted with the "flowers #8" die.
I also used a "doily # 4 roses" and beatiful "lace border #1".


Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

  
 

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz