środa, 19 sierpnia 2020

Łap szczęście! / Catch happiness!


Cześć!
W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was kartkę z pozytywną sentencją :)
Do jej wykonania użyłam arkuszy z dwóch kolekcji:
"Romantic Day & Gold" "Glamour Dreams & Silver".
Z wykrojników tym razem przydały mi się dwa rodzaje liści i zestaw kwiatów nr. 8,
z którego zrobiłam kilka błękitnych kwiatuszków :)
W kompozycji nie brakuje także elementów wyciętych z arkusza dodatków 
kolekcji "Glamor Dreams & Silver".
Mam nadzieję, że kartka Wam przypadnie do gustu
i do zobaczenia niebawem! :)


Hello! 
My inspiration for today is a floral card with a positive sentence :)
To made this card I used a combination of sheet from two collections:
"Romantic Day & Gold" and "Glamour Dreams & Silver".
I also used dies: two different kinds of leaves and a set of flowers (no.8) 
to make some blue paper flowers ;)
The composition will also have a lot of elements
 cut out from a sheet of "Glamor Dreams & Silver" collection.
I hope you like it and see you soon! 






Produkty Craft Passion / Craft Passion products:



 


Pozdrawiam Was / Hugs!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz